úterý 1. července 2014

Knihoběžník 4

Mám moc ráda knížky, ráda dělám radost lidem a jsem děsně hravá. Tak jsem se zapojila do projektu knihkupectví Martinus a stal se ze mě Knihoběžník. Každé úterý uvolňuji do oběhu jednu knihu. Ukrývám ji pro vás na veřejně přístupná místa, kde si ji pak můžete vyzvednout, zaregistrovat se na stránkách www.knihobeznik.cz , přečíst si ji a pak zas poslat dál. Stáváte se tak součástí příběhu knihy. Příběhu, který nepíše autor, ale čtenáři.


Co jsem si pro vás přichystala tentokrát? Už jsme tu měli thriller, fantastiku, historický román, tak co takhle něco o partnerských vztazích? Petr a Kristýna. Potkali se, zamilovali, vzali se, narodil se jim syn Tobiáš. Příběh české spisovatelky Lenky Klar Talent pro manželství se zabývá klasickým problémem - žena na mateřské dovolené, muž má náročnou práci v níž tráví většinu času. Dojde na výčitky, nevěru, nenávist, nepochopení. Zvládne jejich manželství takovou zkoušku? Dokážou si odpustit, nebo vše dopadne úplně jinak? To už se nechte překvapit.



Kde knihu najdete? Moc ráda chodím s kamarádkami na cyklostezku na Kostelec na brusle. A tak jsem schovala knížku tam. Najdete ji pod mostem přes Hloučelu. Je ukrytá u paty sloupku zábradlí po pravé straně směrem od Prostějova, více vám snad napoví fotky.


Snad knížka někoho z vás zaujme, potěší a pošlete ji opět někde do světa :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat