úterý 22. července 2014

Knihoběžník 7

Další týden, další úterý, další ukrytá kniha v rámci projektu Knihoběžník.  Pro ty co nevíte o co se jedná ve stručnosti připomenu:

Knihoběžník je hra. Přišlo s ní knihkupectví Martinus. Na Slovensku je již poměrně rozšířená, postupně začíná být populární i u nás. A o co v té hře jde? Jde o knihy. Nejsou to však obyčejné knihy. Každá z nich má svůj unikátní příběh. Jak se můžete zapojit? V první řadě musíte knihu najít. Kniha je na obalu výrazně označena samolepkou, na první stránce je nalepený návod s ID a heslem knihy. Když knihu naleznete, stáváte se součástí jejího příběhu. Zaregistrujete se na stránkách Knihoběžníka a ohlásíte nalezenou knihu. Po přečtení ji zas pošlete dál.  Podrobný návod i s půvabným videem jak se do projektu zapojit najdete ZDE


Na svém blogu jsem se zavázala zpříjemnit Prostějovanům parné městské léto a každé úterý uvolňovat do oběhu jednu knihu. Tentokrát jsem pro Vás ze své knihovničky vybrala opravdu lehké letní čtení od Haliny Pawlowské Ať zešílí láskou. Je plná vtipných příběhů ze života zralé ženy, která stále touží po lásce a dobývání, v neodolatelném podání jedné z nevýraznějších osobností českého showbusinessu. Ideální čtení do kabelky určené především pro dámy s nadhledem a smyslem pro humor.

A kde ji najdete? Dneska kvůli mojí menší indispozici (šlápla jsem na včelu, nohu mám jak papuč a chození mi moc nejde) jsem poprosila o pomoc kolegu. S Halinou mám spojeny hlavně takové ty ženské věci jako jsou nákupy, restaurace a kavárničky. Proto jsem ho poprosila, aby knížku umístil do obchodního centra Zlatá brána na náměstí. Najdete ji  opřenou o květináč v restauraci ve 2. patře s krásným výhledem na prostějovskou radnici. Myslím, že lepší místo bych sama nevymyslela, tímto kolegu hrozně moc chválím, má to u mě ;-)

Všem knihoběžníkům přeji úspěšný lov a v úterý se budu opět těšit :-)

2 komentáře:

  1. Ještě abych zajela do Prostějova :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu proč ne :-) Na knihoběžníkovi mám ráda právě to, že si člověk může jako bonus z výletu dovézt i něco pěkného ke čtení ;-)

      Vymazat