čtvrtek 30. června 2016

Hradecký slunovrat 2016

Občas to tak přijde. Absolutní nechuť psát, neschopnost se dělit o vlastní myšlenky. Co mi pomáhá? To je různé. Dobré jídlo, pití, muzika, procházka, pokec s přáteli.... No a protože jsem měla opravdu velký blok, rozhodla jsem se vyzkoušet všechno najednou....



A tak jste mě mohli tento víkend vidět na hudebním festivalu Hradecký slunovrat na zámku v Hradci nad Moravicí, jak se válím v trávě a se sklenkou vína si užívám sluníčka, poslouchám skvělou muziku a dobíjím baterky. 




Jaké to bylo? Jednoduše skvělé. Hned v pátek jsem si zavzpomínala s Ivanem Hlasem, zjistila že David Stypka umí kouřit cigára, hrát, zpívat a ještě u toho vypadat sexy (neuvěřitelnej člověk), užila si "bossí" křest Narcisova Nečekaného podzimu a vystoupení skupiny Tamaral











V sobotu jsem absolvovala v 11 hodin ranní vycházku s lahví vína a ředitelem festivalu Vaškem Müllerem doplněnou o přednášku o Petru Bezručovi. No pak už jsem si celý den jenom užívala jídlo, pití a parádní muziku. Yellow sisters, O5 a Radečka, Jablkoň, Honzíky a spoustu dalších a dalších super kapel....  


Největším překvapením pro mě osobně asi byl Kittchen. Po internetu nic moc, ale naživo to byla fakt pecka. Skvělá byla i Jitka Šuranská, která hrála na housle tak ďábelsky, že i bezvěrci šeptali "pane Bože".... No a samozřejmě jsem si nemohla nechat ujít Létající rabíny z Prostějova, kteří mimo jiné hrají i v divadle Point našeho pana ředitele.





Taky nesmím zapomenout pochválit výborné jídlo a pití. Milovníci masa i vegetariáni si přišli na své a to, že byl program vytištěný na lahvích báječného vína z vinařství Krásná hora považuji za opravdu skvělý nápad (zvlášť pro nás vinaře). Taky oceňuji možnost pít ze skleniček a ne z ošklivých plastových kelímků. Nejen že se tak ušetřilo za neekologické plastové kelímky, ale člověk si při troše šikovnosti dovezl domů i fakt hezkou památku. 

Trička, šaty, kloboučky, brýle, parádní logo, fakt skvěle graficky zvládnutý a provedený. Ubytování, zábava pro děti, nejrůznější přednášky, workshopy, diskuse a všechny ty drobnosti kolem jako třeba že se mi ani jednou nestalo, že bych narazila na přetékající koš s odpadky, nebo že by v programu bylo ani jedno hluchý místo, to všechno svědčí o opravdu skvěle zvládnuté organizaci. Jste zkrátka borci a děláte to dobře. 


Na závěr mi dovolte pár osobních vzkazů a poděkování....

  • Vašku. Já na tebe v pátek asi 3x mávala, ale tys byl tak vytížený organizováním, že jsi si mě prostě nevšimnul. Takže pokud se ti zdálo, že tě přehlížím a nehlásím se k tobě, nebyla to pravda, jen jsem tě nechtěla rušit. Sobotní vycházku jsem si moc užila. Byla zábavná, poučná, vinná a i ti polonazí sportovci co jsi zajistil byli taky super. Zkrátka a dobře, Vašku, ty jsi táááááááák chytrý a šikovný mužský.... ;-) 
  • Peťo. Pokaždý, když tě vidím, jsi pro mě něco jako zjevení z jiného světa. Tak trochu jako Gandalf bílý. Laskavý, chytrý, trpělivý, zábavný a zároveň jde z tebe cítit obrovská síla a klid, která mi dělá strašně dobře. A i když muzice rozumím jak koza petrželi, šlapalo ti to s Tamaralem a Jitkou Šuranskou báječně a i ve zpěvu jsi udělal velký pokrok. Je vidět, že na sobě pracuješ a to je hrozně prima.
  • Ondro. V životě jsem potkala jen málo tak hrozně pozitivních a usměvavých lidí jako ty. Nechápu jak to děláš. Jsi prostě borec :-)
  • Hanče. Rázná, chytrá, schopná, nadupaná ženská a k tomu zvládáš být bezprostřední a hrozně krásná. Kdyby mělo přijít tsunami, chci tě mít poblíž, protože ty bys snad zvládla jediným pohledem zastavit i přílivovou vlnu. Vašek si může jen gratulovat, že tě má v týmu.
  • Vaškova maminko. Vy máte na festivalu asi ty největší zásluhy - porodila jste a vychovala Vašíka a bez něj by tohle všechno krásný nebylo. Poznala jsem vás jako nádherně bezprostřední a laskavou ženskou s okouzlujícím severomoravským přízvukem, která má srdce na pravém místě. Doufám, že si z těch hříbků něco moc a moc dobrého uvaříte ;-)
  • A poslední můj dík patří Martinovi a Bulince. Za to, že mě poslouchali, že mě rozesmáli, že se o mě starali a vůbec byli se mnou :-)


PS: Fotky jsem si půjčila od Tomáše Rychtáře a Miloše Truhláře, protože oni je mají taaaak krásný, tak snad se na mě za to nebudou moc zlobit O:-) 

3 komentáře:

  1. To je dobře, že sis víkend užila a jak píšeš "dobila baterky" jednou za čas je to opravdu potřeba :)
    užívej sluníčka

    OdpovědětVymazat
  2. Letos chceme taky reportáž!!! ano!!!!

    OdpovědětVymazat