sobota 22. srpna 2015

Kouzelnické hůlky Harryho Pottera



Dnešní tvořivý článek je pro všechny fanoušky a fanynky Harryho Pottera. V krátkém návodu se dozvíte, jak si jednoduše vyrobit opravdu exkluzivní kouzelnickou hůlku.




Budete potřebovat:

  • tavnou pistoli
  • velké korálky, kamínky a jiné ozdoby
  • dřevěné čínské jídelní hůlky
  • lak na nehty






Na silnější konec jídelní hůlky přilepte tavnou pistolí dřevěný korálek, popřípadě kamínek. 




Následně různě nepravidelně pokryjte roztaveným lepidlem asi 1/3 celkové délky hůlky.




Po zaschnutí lepidla stačí už jen hůlku nalakovat nejlépe tmavým lakem na nehty. A můžete začít směle čarovat ;-)




8 komentářů:

  1. Super tutorial! Já už doma jednu hůlku mám, koupila jsem ji ve Warner Bros studiu v Londýně :) Sice byla drahá ale je překrásná :) Tohle je ale levnější alternativa a skvělý tip! Určitě si nějakou v budoucnu vyrobím..:)
    www.adele-seven.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Já tyhle dělala pro svoje děti. Moc rádi si hrají na Harryho Pottera. Běhají po bytě a sesílají na mě jednu kletbu za druhou :-D

      Vymazat
  2. Naprosto dokonalý a originální tutoriál! :) Ten rozhodně zkusím.
    http://bookeers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Výborná DYI :) Jednou jsem podobnou hůlku zkoušela vyrobit, ale tohle je lepší návod :) Hůlky jsou opravdu krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. tedy - super nápad. být trochu mladší na lítání po bytě, tak neváhám ani chvilku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi bohatě stačí prcci, když na mě řvou "mdloby na tebe" a čekají, že padnu k zemi :D

      Vymazat