pondělí 26. listopadu 2018

Skleněný pokoj - soutěž




V pátek večer jste mě mohli potkat v knihovně Václava Havla na besedě s autorem skvělé knihy Skleněný pokoj. Simon Mawer byl naprosto okouzlující. Milý vtipný šarmantní pán s nadhledem a bezbřehou fantazií. Samozřejmě jsem neodolala, vystála si frontu a nechala si od něj podepsat knihy.  A protože nejsem sobec a myslela i na vás, moje čtenáře, nechala jsem si podepsat jednu knihu navíc. No a právě o tento výtisk Skleněného pokoje s podpisem Simona Mawera můžete soutěžit.























Co je tedy potřeba udělat, abyste tuto krasavici mohli mít ve své knihovničce? Stačí odpovědět na několik velice jednoduchých otázek, které najdete ve formuláři

ZDE


Pokud byste přece jen tápali, nápovědu najdete v mojí recenzi.

Podmínkou účasti v soutěži není žádné lajkování, sledování ani komentování. Přesto, pokud budete mít pocit, že je můj blog, instagram nebo facebook vaše krevní skupina, budu ráda, když mi to dáte najevo.

Soutěž bude probíhat až do neděle, tj. 2. prosince. V pondělí pak vyhlásím výsledky. Takže jestli chcete knihu pro sebe nebo pro někoho blízkého pod stromeček, neváhejte ;-)




Žádné komentáře:

Okomentovat