čtvrtek 1. května 2014

Jak jsem se účastnila guerilla poetringu


Poezie není mrtvá! Tak tímto heslem se řídí jedna taková akcička, která dneska probíhá po celé republice na facebooku. Více zde - https://www.facebook.com/events/313324948821631/?fref=ts


A jak to probíhalo u mě? Včera jsem zjistila, že jsem zapomněla v práci mobil. Takže problém - jak budu fotit? No nic, vyhrabala jsem starý foťák, nabila baterky, napsala básničky, cítila jsem se připravena. V 8 hodin večer nám vypli proud, takže celý barák se ocitl nejen bez elektřiny, ale i bez internetu. V tuto chvíli jsem si začala připadat jako pravdový partyzán. Nevzdala jsem to. V 7 ráno jsem vyrazila do práce pro mobil, rozmístila básně, vyfotila je, došla k mamce, nasdílela fotky. Nutno podotknout že maminka má absolutně předpotopní počítač a celá operace trvala nervydrásajících 30 minut. Fuj. Ale zadařilo se. Celkem jsem umístila 7 básní. 5 cizích, 2 vlastní. Našli jste nějakou? Zapojili jste se do akce? Jestli máte chuť, stále se ještě můžete přidat.

Žádné komentáře:

Okomentovat