čtvrtek 24. května 2018

Soutěž Terapie sdílením - výsledky




Ze všeho nejdřív mi dovolte říct, že jste úžasní. Jednak proto, že jste všechny ty rozchodové věty, co jste mi napsali, ustáli a druhak, že jsem tolik krásných a pozitivních zpráv dlouho nedostala. Hrozně moc mě to potěšilo, velké díky všem. 

Došlo mi opravdu velké množství rozchodových vět. Až mě mrzelo, že mám jenom jednu knihu. Snad nebude nikomu vadit, když se o pár nejšťavnatějších kousků s vámi podělím.


"Víš, jsi pro mě příliš dobrá. Nemůžu vystát, že jsi mě přerostla. To se mi s ní nestane."

„Evidentně jsi trochu přibrala a máš potíže se stravováním a tím i psychikou. Naše děti by byly po tobě – nevyrovnané, takže to radši ukončíme hned.“

"Rozcházím se s tebou a zítra si k tobě přijdu pro pekáč co jsem u tebe nechala.
Počkej nech mě to vysvětlit
Ok, máš 5 minut na vysvětlení.
Hmm, tak na to seru."

"Nejsem tak zamilovaný, jak jsem si na začátku myslel, že budu."

Asi týden po rozchodu, kdy jsem se nechala ostříhat: “Kdybys měla takový vlasy, nikdy bych toho nenechal.”

"Dáme rozchodovej sex?"

"Stejně bych tě za chvíli přestal bavit..."


Vybrat jen jednoho, komu knížku Terapie sdílením pošlu, bylo nesmírně obtížné a tak jsem to nechala náhodě. Moje oblíbené číslo je 7 a jako sedmá mi napsala

Katelovetea


, které ze srdce přeji, aby si o rozchodových větách jen četla a žádnou už nikdy neslyšela.


Snad se vy ostatní na mě nebudete zlobit, nezanevřete na mě a "zůstaneme přátelé". ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat