pátek 6. března 2015

Jak si žiju



Jak si žiju? Hekticky. Přesto jsem si našla chvilinku a zplodila pro vás tuhle malou sondu do mého soukromí v rámci projektu Rachel Roo

Pátek
7:25 Dobré ráno světe!!! Jak ses dnes vyspal? Já dnes dala celých 8 hodin! Co se stalo? Bolí mě očíčka a tak jsem si naordinovala čtecí klid. Takže žádné ponocování a mžourání na malý písmenka pod peřinou jako vždycky, tuhle noc jsem zkrátka celou prospala. Jsem z toho sice lehce nervozní, cosi mi chybí. Snažím se myslet pozitivně, ale hlavu mám jak střep, svaly na krku jak šutr. To je to čtení v posteli při chatrném osvětlení....

Eliška mi před odchodem do školky dala namalované a vystřižené mořské panny co včera vyráběla. Mám si je vzít do práce, prý mi pak bude určitě líp. No co, zkusit to můžu. Je hodná, že na mě myslí. Následuje tradiční ranní rituál - "umeju tě, obleču tě, dám ti kafe". Chtěla jsem si vzít zelenej svetřík, ale vyklubala se z něj šedá halenka. Musím fakt zajít na oční. Vyhrálo to nakonec fialový tričko, to jsem zaručeně rozlišila. No co, když tak blog přejmenuju z Holkamodrookata na Holkapidlookata. Dnes by to tak odpovídalo. Přede mnou kafe a paralen. Snídaně šampionů! Za hodinu jdu do práce. Budu přednášet seniorům o internetu. Musím si ještě aspoň proletět prezentaci, ať neplácám hlouposti.

12:00 Hodina a půl povídání o internetu za mnou. Mám hlad jak vlk. Dnes jsem si do práce nic kloudného k jídlu nevzala, takže hurá na lov. Před potupnou smrtí hlady mě zachránila Dési a smažné žampiony s hranolkama a tatarkou. Inu když je hlad.... Vím že jsem si slíbila, že odpočinu očím a nebudu dnes číst, ale 20 stránek Sin City přece není žádné čtení. Vždyť je to komiks! To se nepočítá. Zvládla jsem si nakapat do očí a nerozmazat si řasenku. Jsem prostě dobrá.

18:00 V které knížce najdu pohádku o Facírovi Pipánovi? Jak se napíše Veselé Velikonoce v makedonštině? Chtěla by jste ukázat ptáčka? (čtenář malíř, s kterým jsem se zapovídala a který mi chtěl ukázat svoje dílo). Chtěla bych ke čtení něco "třepavýho", co mi doporučíte? Běžný den knihovnice za mnou.

21:30 Po práci mě vyzvedl kamarád autem a udělali jsme si u kamarádky menší masírovací mejdan. Už jsem to potřebovala jak sůl. Domů jsem přišla až po deváté, příjemně unavená a spokojená. Eliška už spinkala, Toník s tatínkem koukali na Mars útočí. Byli se ostříhat, moc jim to slušelo. V polospánku jsem spáchala večerní hygienu, kapla si naposledy do očí a usnula spánkem spravedlivým.

8 komentářů:

  1. Kdepak jsi povídala o internetu? Vypadá to tam moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je podkrovní přednáškový sál u nás v knihovně. Využíváme ho na různé akce, autorská čtení a podobně a mimo jiné vedeme s kolegyněmi kurz PC pro začátečníky pro seniory. No a občas tam přednáším i já :-)

      Vymazat
  2. Krásně napsané. Jen ta snídaně by mě asi zabila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn uznávám, že můj jídelníček není moc vyvážený 😇

      Vymazat
  3. holkapidlookata me fakt rozesmala :-D snad uz hlava neboli. a prednasku obdivuju, ja bych asi nedokazala neco verejne sirit. a musis mi povedet, cos doporucila jako neco trepavyho :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. Víš co, sdělená bolest, poloviční bolest 😆 no oční mě asi nemine 😒 no daly jsme s paní řeč a nakonec sme sáhli po osvědčené Robbertsové a Pattersonovi 😉

      Vymazat
  4. Jak to tak čtu, čím dál víc se těším, až dostuduju a začnu pracovat v našem oboru. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že na nudu v práci si rozhodně stěžovat nemůžu ;)

      Vymazat