čtvrtek 4. prosince 2014

Přišla pošta!





Tak dnes jsem se dozvěděla, že jsem divná knihovnice, protože si kupuju knížky. Inu, některým věcem prostě nejde odolat. A tak mi dneska přišla pošta. 

A ne jen tak ledajaká. Tohoto balíčku si cením hlavně proto, že jedna dobrá duše, když zjistila, že nemůžu dojet na autogramiádu, neváhala, knížku mi pořídila, nechala podepsat a poslala. Rachel Roo je prostě skvělá a má pochopení a udělala mi tímto gestem obrovskou radost.

Akorát než jsem se propracovala k obsahu balíčku.... uf.... Zabalené to bylo opravdu kvalitně.... ;-)








Uvnitř mě, kromě knihy Hladový oheň s krásným věnováním, čekaly různé drobnůstky pro děti. Hlavně pexeso sklidilo velké ovace. V následujících dnech nejspíš budeme hrát do roztrhání těla :-) Ještě jednou díky, máš to u mě ;-) 





















4 komentáře: