úterý 18. listopadu 2014

Přišla pošta!




Některé dny se prostě nedaří. Malá se mi probudila mrzutá, s rýmou a s teplotou, venku lilo jak z konve, zapomněla jsem doma deštník a když jsem čekala na přechodu pro chodce, projelo kolem auto tak šikovně, že mě ohodilo od hlavy k patě. Domů jsem dorazila vyčerpaná a zmáčená s mokrým chlebem a rohlíkama. Jediné, co mi zabránilo propadnout podzimní depresi, byl malý hnědý balíček od sympatického kurýra. 

Na tuhle knížku jsem se moc těšila. Uzel od Dominika Dána. Chronologicky první z případů Richarda Krauze. Děkuji nakladatelství Slovart za recenzní výtisk, který mi prosvětlil tento deštivý den. Už se nemůžu dočkat, až si ho přečtu :-) 





A co říkala Alžběta na krabici tentokrát? No, červená tečka byla prostě zajímavější ;-)

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. No a to jsi neviděla toho kurýra ;-) Těším se , až se do ní pustím :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Halt červená tečka je červená tečka, to jde všechno stranou. I krabice :-D

      Vymazat
  3. Krásna kniha :).
    http://booksmakesenseofmylife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, zatím z ní mám jen samé pozitivní dojmy :-) I ta obálka se mi moc líbí a papír je taky příjemný. Uvidím, jaká bude na čtení ;-)

      Vymazat
  4. Mě má kniha taky dojít, tak jsem zvědavá, jak se nám kniha bude líbit. Knihy prostě umí zvednout náladu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna mačička!! :)
    Od Dominika Dána som zatiaľ čítala len Nevinným sa neodpúšťa a tá bola suprová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alžbětě vyřídím ;-) Já s Dominikem Dánem teprve začínám. Tohle je moje první, tak jsem hrozně natěšená :-)

      Vymazat
  6. Verím, že sa ti bude Dominik Dán páčiť, niekoľko kníh som od neho čítala a je naozaj fantastický (a kvalitou porovnateľný s najlepšími severskými detektívkami).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár dny jsem dorazila La Motta a Nesbeho, tak uvidím jak obstojí. Včera jsem dala pár stránek a zatím si vede dobře ;-)

      Vymazat
  7. Na Uzel se také chystám, snad si ho také pořídím domů.. Zatím mám jen Bestii :) Jsem zvědavá na tvůj názor na knihu :)

    OdpovědětVymazat