neděle 11. února 2018

Valentýnský kvíz



Blíží se svátek svatého Valentýna a já si pro vás připravila jeden malý literární kvíz na téma milostných dopisů slavných českých klasiků. 

V dnešní uspěchané době se milostná vyznání smrskla na krátké zprávy doplněné o smajlíky a to mi přijde jako veliká škoda. Kdysi, v době, kdy nebyly mobilní telefony a internet, se láska vyznávala na papíře. A tak jsem si trošku zapátrala a vytvořila pro vás soutěžní kvíz na téma milostných dopisů slavných českých spisovatelů. Dozvíte se v něm, jak se dívkám dvořili například Jaroslav Hašek, Jan Neruda nebo Karel Čapek a jak jejich lásky potom dopadly. 

Tento kvíz si neklade za cíl vás z něčeho zkoušet. Ráda bych vás pobavila a ukázala klasiky české literatury jako obyčejné, touhou zmítané mužské, kteří se snažili nějak zaujmout něžné pohlaví.


Pravidla soutěže:

Soutěž potrvá do páteční půlnoci (16. února). Pak vylosuji jednoho výherce.

Nekladu si žádné podmínky. Nemusíte mě sledovat ani na blogu, ani na instagramu, ani na facebooku, ani na twittru. Samozřejmě pokud se přece jenom rozhodnete mě začít pravidelně číst, potěší mě to.

Kvíz je to těžký, náročný a když je navíc ten svátek zamilovaných, budou do slosování zařazeni všichni, kdo odpoví na všechny otázky (nehraje roli jestli dobře nebo špatně) a zanechají na sebe kontakt.

Výhrou bude nejen váš dobrý pocit, že jste se něco nového dozvěděli, ale i kniha. Vylosovaný výherce se může těšit na Utajenou lásku prezidenta Masaryka.




Kvíz najdete ZDE


Doufám, že vás pobaví a třeba i inspiruje a vy svojí milé nebo milému napíšete něco pěkného. A to nejen na Valentýna ;-)



2 komentáře:

  1. Hotovo, super kvíz. Soutěžila jsem jako Siraelxy a moc mě to bavilo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad, líbí se mi, že jde o tak propracovaný test, odesláno, třeba se na mě usměje štěstí. :-)

    OdpovědětVymazat