čtvrtek 5. října 2017

Harry Potter - soutěž


Harry Potter letos oslavil 20. narozeniny a pokud patříte, stejně jako já, mezi jeho nadšené fanoušky, určitě si nenechte ujít tuto malou soutěž o opravdu stylové ceny.



O co budete hrát?

Ve hře jsou záložky a placky z luxusní limitované edice made holkamodrookata ;-) 













Co musíte pro výhru udělat?

Stačí správně odpovědět na 10 otázek soutěžního kvizu, který najdete ZDE, vybrat si jednu kolej a nechat na sebe kontakt. 

Soutěžit můžete do půlnoci 8.10. Z každé koleje pak vylosuji jednoho výherce. Tomu pak pošlu 2 záložky a 2 placky, abyste se mohli podělit s kamarádem/kamarádkou, protože Harry Potter není jen o čarování, ale především o přátelství.

Sledování blogu nebo profilu na instagramu a facebooku není podmínkou, přesto potěší ;-)


3 komentáře:

  1. Dobrá soutěž! :)
    Jen bych spíš vybrala z každé koleje 2 lidi a těm poslala po jedné záložce/placce, protože ne každý má kamarády, kteří mají rádi Harryho Pottera, nebo když už mají, tak nemají rádi stejnou kolej... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já to brala spíš jako příležitost, kdy můžeš třeba poznat a obdarovat někoho, kdo je taky fanouškem stejné koleje. ;-)

      Vymazat
  2. Super soutěž! Harry Pottera mám moc ráda, hlavně můj syn. Škoda, že jsem ji propásla, snad příště na nějakou podobnou natrefím... Kdyby sis taky chtěla zasoutěžit, mrkni sem: https://www.brasty.cz/soutez. Tenhle měsíc se hraje o pánské hodinky Diesel!

    OdpovědětVymazat