čtvrtek 21. srpna 2014

Hot Boys

Název:  Hot Boys
Autor: M. T. Majar
Nakladatelství: FANTOM Print
Rok vydání: 2012
Počet stránek: 280









Celkové hodnocení: *****


Na dovolené jsem si chtěla číst něco lehkého, zábavného, jen tak pro radost, proto jsem si do baťůžku přibalila Hot Boys od prostějovské spisovatelky Markéty Markové alias M. T. Majar.

Jedná se o stokrát omílaný a profláknutý příběh pro ženy. ON, Chris - sexy, sebevědomý mladý muž, který pracuje v kanceláři a po večerech si přivydělává v baru jako striptér. Před rodinou a spolupracovníky to tají. ONA, Tara - půvabná, odtažitá fotografka, s tajemnou minulostí. Nepadá mu k nohám jako ostatní husičky, naopak se drží zpátky a bere ho jako nafoukaného pitomce. ON se jí snaží dokázat opak. Zprvu se nesnášejí, postupně se však do sebe zamilují. V tom přichází na scénu její bývalý přítel, kterého ONA dostala do vězení a snaží se jí pomstít. ON ji zachrání, dopadne to dobře, vezmou se a mají kupu dětí. Prostě klasická "slaďárna" jak vyšitá.

Dalo by se říct, že se jedná o obyčejnou tuctovou love story okořeněnou sem tam nějakou tou žhavou  sexy scénou. Opak je však pravdou. O Hot Boys bych mohla říct, že to bylo zábavné, svěží, lehce erotické, zamilované, bláznivé, napínavé, drsné, něžné, zajímavé, hrozně vtipné, jen ne tuctové čtení. Možná je to tím, že knížku napsala žena z pohledu muže, možná mě dostaly autorčiny hlášky, přirovnání a slovní obraty, možná je to tím, že je  taky z Moravy, no kdo ví....... Zkrátka a dobře - bavila jsem se královsky a moc se mi to líbilo. Příběh měl hlavu i patu, švih, břink a vůbec všechno, co od takové oddechové dovolenkové knížky, u které nechcete moc přemýšlet, očekáváte.

M.T. Majar navíc teď připravuje audioverzi knihy Znamení vlka (posílala jsem ji na začátku prázdnin do světa coby Knihoběžníka). Do prodeje půjde 1.9. a už se moc těším, až si ji poslechnu.

Jako bonus přidávám video upoutávku k Hot boys, kterou ocení asi spíš dámy než pánové ;-)



3 komentáře:

  1. Hot Boys se mi taky líbil. Vůbec knihy od Markéty. :-) Takže souhlasím. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tu knížku, ta omáčka tam je skvělá, vtipná a vůbec, splnila přesně to, co jsem od knihy podobného ražení čekala. Znamení vlka a Krvavý písek jsem četla až později a musím říct, že ty mě zklamaly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Já se bavila a to bylo pro mě to hlavní :-)

      Vymazat