středa 7. ledna 2015

Jak mě pohltil Chaos



Dneska se mi cestou do školy stala zvláštní věc. Kupovala jsem si v automatu lístek na tramvaj a společně s papírkem na mě vypadlo 50 korun, i když jsem tam naházela přesnou sumu. Schovala jsem je do kapsy a šla dál. Kousek od zastávky stála babička. Vypadala jako ty paní co prodávají Strážnou věž a tak jsem se jí nejdřív chtěla vyhnout. Jenže pak mě zaujalo, to co měla vystaveno. Byly to zvláštně psané básničky na A3. Takový zoufalý černý propletenec, klubíčko slov a obrázků. Prý to kreslil jeden student a jestli ho nechci podpořit. V kapse jsem měla 50 kaček, co mi do dlaně vyplivl automat. A tak jsem si řekla, proč ne. Lepší než podporovat jehovisty a když už nic, budu mít o přestávce aspoň něco na hraní. S babičkou jsem se dala do řeči. Byla úžasně svérázná, ale zároveň děsně milá a usměvavá. Když jsem pak obrázek podrobně studovala naprosto mě okouzlil. Líbily se mi texty, nápad, provedení, prostě všechno. Autorem je skupinka co si říká Chaoscompany a najdete ji na facebooku ZDE , jejich internetové stránky zase TADY.  

Jo a na druhé straně jsou namalované spermie, které míří k vajíčku. Prý jsou všechny trojúhelníčky, jen jedna je čtvereček. Zatím jsem ji nenašla, ale je to výzva ;-)





Žádné komentáře:

Okomentovat