pondělí 24. dubna 2017

Spisovatelé vážně i nevážně - soutěž


Musím se přiznat, že poslední dobou mám trošku černé svědomí. Jsem samá recenze a úplně zapomínám, že blog má být taky zábava. Abych to alespoň trošku napravila, připravila jsem pro vás takový malý vážně-nevážný vědomostní kviz o knižní ceny.  



O co budete soutěžit?



Vybírat můžete z těchto tří titulů: Poslední,  Vegetariánka a Závěje.  





Jak se do soutěže zapojit?


Hodně blogerů si dává jako podmínku sledování profilu. Přijde mi to trošku jako vydírání a osobně se mi to moc nelíbí. Takže sledování není podmínkou, ale pokud mrknete třeba na můj profil na InstagramuTwitteru nebo začnete odebírat můj blog, budu moc ráda. 

Pokud chcete být zařazeni do slosování, stačí správně odpovědět na všechny kvizové otázky, vybrat si jednu z knih a samozřejmě nechat na sebe kontakt.


Kviz najdete ZDE


Na otázky můžete odpovídat do 30.4. Následující den proběhne losování. 



Takže oprašte svoje znalosti o soukromí českých klasiků a hurá na to ;-)

6 komentářů:

  1. Tahle soutěž mě bavila! Až jsem se divila, na co všechno jsem si byla schopná vzpomenout :)

    OdpovědětVymazat
  2. 8/10, super. To je slušné řekla bych. Jinak sleduji a všude, doufám, že budou další. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. I jsem byla překvapená, kolik bylo správných odpovědí :-) Určitě zas něco vymyslím ;-)

      Vymazat
  3. Výborná soutěž a kvíz :) Děkuji za ni :)

    OdpovědětVymazat